CRM Newsletter : eXray® CRM: Η ολοκληρωμένη όψη του πελάτη τώρα και από Web - front ΕλαχιστοποίησηΕκτύπωση  

Το eXray® CRM, ένα σύστημα διαχείρισης σχέσεων με πελάτες (CRM), ειδικά σχεδιασμένο για ανταγωνιστικούς χώρους με περίπλοκα προϊόντα, υπηρεσίες και διαδικασίες όπως εταιρείες Τηλεπικοινιών, Call Centres, Τράπεζες, Ασφαλιστικές εταιρείες κλπ. προσφέρει πλέον και webfront για την εύκολη πρόσβαση απομακρυσμένων χρηστών αλλά και την αυτοεξυπηρέτηση πελατών (Web Self Care).
Η νέα αυτή προσθήκη στην πλατφόρμα eXray® επιτρέπει την εφαρμογή μοντέλων χρήσης του SoftwareasaService (SaaS) αλλά και PlatformasaService (PaaS). Με αυτό το τρόπο το eXray πλέον απευθύνεται και σε μικρομεσαίες επιχειρήσεις (SMEs) με ανάλογες απαιτήσεις, οι οποίες επιθυμούν να αποκτήσουν μία ολοκληρωμένη εικόνα των πελατών τους, με χαμηλότερο και «pay as you grow» κόστος.
Το eXray® CRM αποτελεί ένα ανοικτό, εύκολα παραμετροποίησιμο και επεκτάσιμο σύστημα, με μοναδικά χαρακτηριστικά όπως ευέλικτη μοντελοποίηση προϊόντων και υπηρεσιών, ν-διάστατη κατάτμηση πελατών, ισχυρή μηχανή μοντελοποίησης ροής εργασίας, ενοποίηση παντός είδους πληροφορίας.
Τα παραπάνω χαρακτηριστικά οδηγούν μια επιχείρηση στο να αποκτήσει:
-          Πλήρη εικόνα της πληροφορίας σχετικά με τις συναλλαγές υφισταμένων ή δυνητικών πελατών της
-          Μηχανισμούς που αυτοματοποιούν την πολυ-διάστατη κατάτμηση της πελατειακής βάσης και τους ελέγχους οικονομικής αξιοπιστίας και φερεγγυότητας
-          Τη δυνατότητα να καθορίσει από μόνη της τα δικά της μοντέλα ροής εργασίας και να διαχειρίζεται την αλλαγή, με εύκολο τρόπο και άμεση εφαρμογή
-          Την εύκολη και ομαλή ενοποίηση με τρίτες εφαρμογές, όπως ERPs, Documentand HR Management Systems, EBPPs και 3rdparty Web Self Care Systems

Τα υποσυστήματα του eXray® CRM

Η αρχιτεκτονική του eXray® CRM και τα συνεπακόλουθα υποσυστήματα εμφανίζονται στο παράπλευρο σχήμα. Διακρίνονται, ανάμεσα σε άλλα και υποσυστήματα όπως η Διαχείριση Οφειλών, η Απόδοση Προμηθειών, η Διαχείριση Συμβάσεων, η Υποστήριξη Πωλήσεων και Προωθητικών Ενεργειών, η Διαχείριση Παραγγελιοληψίας, η Διαχείριση Προϊοντικών Κατηγοριών κα.
Αυτή ακριβώς η «ανοικτού» τύπου αρχιτεκτονική προσφέρει την εναλλακτική δυνατότητα υλοποίησης κάθετων λύσεων, χρησιμοποιώντας ένα ή περισσότερα υποσυστήματα, καλύπτοντας και εξειδικευμένες περιπτώσεις διαχείρισης πελατειακών σχέσεων.
Η νέα έκδοση του eXray® CRM, υλοποιημένη με γνώμονα τις κατευθυντήριες γραμμές του Human-Computer Interaction (HCI) είναι εύχρηστη και φιλική στον χρήστη, προσφέρει τις πλέον μοντέρνες διαπροσωπείες και ανταποκρίνεται στην διαχείριση της αλλαγής με εγγυημένα αποτελέσματα και αμεσότητα εφαρμογής.

 

Επικοινωνία Ελαχιστοποίηση

CRMForum.gr: Τηλ. Κέντρο 210 9244468 / 210 4133330  e-mail: info@crmforum.gr Fax. 210 9244510