CRM Newsletter : CRM στην Hellas On Line από την EXIS IT ΕλαχιστοποίησηΕκτύπωση  

Σειρά από έργα σχετικά με την νέα αρχιτεκτονική διαχείρισης πελατών της hellasOnLine έχει αναλάβει η EXISIT. Συγκεκριμένα:
Α) Με τη χρήση της πλατφόρμας eXray® CRM η EXIS ανέλαβε να υποστηρίξει:
¨       Τις διαδικασίες διαχείρισης οφειλών (CollectionsManagement). Η EXIS έχει μεγάλη εμπειρία στο αντικείμενο έχοντας υποστηρίξει αρκετές εταιρείες τηλεπικοινωνιών και συναφών δραστηριοτήτων, προωθώντας και αυτοματοποιώντας τις πλέον αποτελεσματικές εισπρακτικές ενέργειες.
¨       Τη διαχείριση παραγγελιών από δίκτυο εμπορικών συνεργατών για την προώθηση πακέτων ευρυζωνικών υπηρεσιών. Μέσα από την ευελιξία που προσφέρει το eXray® Order, η δυναμική μοντελοποίηση προϊόντων και η αυτοματοποίηση των διαδικασιών παραγγελιοληψίας θα επιτρέψει τη ταχύτατη διείσδυση στην περιφέρεια.
¨       Τις διαδικασίες υποδοχής και διαχείρισης προβλημάτων μέσα από αυτοματοποιημένους οδηγούς για troubleshooting / troubleticketing με τη χρήση της πλατφόρμας eXrayCRM. Το τελευταίο θα επιτρέψει την κωδικοποιημένη καταγραφή / αντιμετώπιση προβλημάτων τόσο από το τηλεφωνικό κέντρο της hellasonline όσο και από το website της εταιρείας, απευθείας από τους πελάτες, σε μοντέλο WebSelf-Care.
Β) Την παροχή υπηρεσιών σε σχέση με τις πελατοκεντρικές διαδικασίες που σχετίζονται με τα υπό εγκατάσταση συστήματα CRM και BPM. Μέσα από την πολυετή εμπειρία της γύρω από τα θέματα του CRM, η EXIS προσφέρει προστιθέμενη αξία στη βελτιστοποίηση των πελατειακών διαδικασιών της hellasonline, προκειμένου σύντομα η νέα αρχιτεκτονική της να προσφέρει υψηλών προδιαγραφών υπηρεσίες ποιότητας στους πελάτες.
Γ) Την παροχή υπηρεσιών με επίκεντρο το datacleansing και migration για τη μετάπτωση στο νέο σύστημα CRM της hellasonline.  

 

Επικοινωνία Ελαχιστοποίηση

CRMForum.gr: Τηλ. Κέντρο 210 9244468 / 210 4133330  e-mail: info@crmforum.gr Fax. 210 9244510