CRM Newsletter : CRM για Εισπρακτικούς Οργανισμούς ΕλαχιστοποίησηΕκτύπωση  

Η IntelliSolutions έχει υλοποιήσει καθετοποιημένη CRM λύση για Εισπρακτικούς οργανισμούς, καλύπτοντας όλο τα φάσμα επικοινωνίας με τους πελάτες-οφειλέτες, διαχείρισης τους έως και το τελικό αποτέλεσμα της όλης διαδικασίας.
Συγκεκριμένα η εν λόγω λύση καλύπτει τις παρακάτω λειτουργίες κατά τρόπο πλήρως παραμετροποιήσιμο, ώστε να μπορεί να προσαρμόζεται εύκολα και άμεσα στην επιχειρηματική λογική της εκάστοτε εταιρίας.
 
·         Προσδιορισμός Οφειλετών βάσει Επιχειρησιακών Κριτηρίων
·         Κατηγοριοποίηση Οφειλετών/Οφειλών (“Buckets”)
·         Οργάνωση Ομάδων Χειριστών (Agents) με Δομή Εποπτείας Αυτών
·         Ανάθεση Υποθέσεων σε Ομάδες Χειριστών
·         Διαμόρφωση Πλάνου Ενεργειών ανά Χειριστή ή Ομάδα Χειριστών
·         Προγραμματισμός Εκτέλεση Ενεργειών σε Προκαθορισμένο Χρόνο
·         Μηχανισμός Ροής Εργασιών βάσει Ενεργειών (π.χ. Σε περίπτωση δήλωσης άρνησης πληρωμής, ομαδοποίηση σε καμπάνια για συγκεκριμένη διαχείριση)
·         Δυνατότητα Εκτέλεσης Μαζικών Ενεργειών
·         Δυνατότητα Αναδρομής σε Στοιχεία Πελατών και Συσχετιζομένων Ενεργειών
·         Στοχοθέτηση Καμπάνιας, Αποτελεσματικότητα και Επιβεβαίωση Πληρωμών
·         Δυνατότητα Πλήρους Καταγραφής Αποτελεσμάτων κατόπιν Επικοινωνίας με τους Πελάτες
·         Δυνατότητα Καταγραφής Υποσχέσεων Πληρωμής από Πελάτη και Παρακολούθησή αυτών
·         Εμφάνιση Διακανονισμών και Δόσεων Πληρωμής
·         Δημιουργία Πολλαπλών Αναφορών με Επιλογή Κριτηρίων από Χρήστη (πχ. Ανά Ομάδα Χειριστή ή Χειριστή, Τμήμα, Προϊόν, Χρονική Περίοδο κλπ.)
·         Διασύνδεση με τα Υπόλοιπα Συστήματα του Οργανισμού
·         Αναζήτηση με Συνδιασμό Πολλαπλών Κριτηρίων (πχ. Διεύθυνση, Τηλέφωνο, Κωδικό Προϊόντος, Ονομ/νο, ΑΔΤ, ΑΦΜ κ.α.)
·         Reporting
 
Tα οφέλη που μπορεί να αποκομίσει ένας οργανισμός μέσω της παραπάνω λύσης είναι τα ακόλουθα:
 
·         Μείωση Συνολικού Χρέους
·         Αύξηση Εσόδων από Εισπράξεις Οφειλών
·         Οργάνωση Εργασιών και Οικονομίες Κλίμακος
·         Δυνατότητα Συνολικού Ελέγχου Διαδικασιών και Ατόμων
·         Μέτρηση Αποτελεσματικότητας
·         Αποτελεσματικότερη Εξυπηρέτηση Πελατών
o        Παροχή Σαφών Οδηγιών στον Πελάτη για τα Βήματα που Οφείλει να Εκπληρώσει
o        Δυνατότητα Απάντησης Όλων των Ερωτημάτων σε Μία Επικοινωνία
o        Καθορισμός Προφίλ Πελατών και Συναλλακτικής Συμπεριφοράς
 
·         Μεγάλες Δυνατότητες Προσαρμογής σε Νέες Διαδικασίες & Ανάγκες
·         Βελτίωση της Εικόνας του Οργανισμού
Η IntelliSolutions ΑΕ, έχοντας αναπτύξει σημαντική τεχνογνωσία στον τομέα της Διαχείρισης Εισπράξεων και έχοντας αναγνωριστεί στην Ελληνική αγορά ως φορέας που εξειδικεύεται στο συγκεκριμένο αντικείμενο, παρέχει ολοκληρωμένες υπηρεσίες στον τομέα της Διαχείρισης Εισπράξεων. Συγκεκριμένα, η IntelliSolutions αναλαμβάνει την εκπαίδευση του προσωπικού σε Σύγχρονες Μεθοδολογίες Διαχείρισης Ανείσπρακτων Οφειλών, Τηλεφωνική Εξυπηρέτηση Πελατών, Χειρισμό Αντιρρήσεων,  Χειρισμό υποσχέσεων πληρωμής, ραντεβού, διακανονισμών και δυνατότητα καθοδήγησης πελάτη για τα βήματα που πρέπει να εκτελέσει  προς εξόφληση και ενημέρωσης για μη τήρηση της υπόσχεσης εκ μέρους του πελάτη κ.α.,  προσφέροντας έτσι μια ολοκληρωμένη προσέγγιση. Η αξιοποίηση των παραπάνω δυνατοτήτων θα επιτρέψουν στον πελάτη να μεγιστοποιήσει τις εισπράξεις ληξιπρόθεσμων οφειλών, χωρίς να διαταράξει τις πελατειακές του σχέσεις,
Για περισσότερες πληροφορίες για τα οφέλη της προσφερόμενης ολοκληρωμένης λύσης, μπορείτε να επικοινωνήσετε με την IntelliSolutions, στο  210 9570983 .

 

Επικοινωνία Ελαχιστοποίηση

CRMForum.gr: Τηλ. Κέντρο 210 9244468 / 210 4133330  e-mail: info@crmforum.gr Fax. 210 9244510