CRM Newsletter : Ευρωπαϊκό Συνέδριο DIRECTIONS της SPSS στην Αθήνα 12-15 Μαΐου ΕλαχιστοποίησηΕκτύπωση  

ΜΗΝ ΧΑΣΕΤΕ ΤΗΝ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΝΑ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΤΕ ΤΟ ΕΥΡΩΠΑΙΚΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ DIRECTIONSTHΣ SPSS ΠΟΥ ΓΙΝΕΤΑΙ ΦΕΤΟΣ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ!
 
12-15 ΜΑΙΟΥ 2008                     ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟ INTERCONTINENTAL
 
Στο συνέδριο DIRECTIONS που οργανώνει η SPSS κάθε χρόνο σε μια διαφορετική ευρωπαϊκή πρωτεύουσα, σύνεδροι από όλο τον κόσμο συγκεντρώνονται για να μάθουν τις τελευταίες τάσεις και τις άριστες πρακτικές στον χώρο της στατιστικής, του datamining, της έρευνας αγοράς, του νέου αναδυόμενου χώρου των ‘predictiveanalytics’ καθώς και της τεχνολογίας επιχειρηματικής ευφυΐας. Οι σύνεδροι έχουν την δυνατότητα να συναντήσουν τους ειδικούς κάθε κλάδου, πελάτες και ειδικούς συνεργάτες της SPSS, να συζητήσουν μαζί τους τις εμπειρίες τους, να μοιραστούν τις γνώσεις τους και να τις εφαρμόσουν για να κάνουν πιο αποτελεσματική την δουλειά τους, καθώς και να εμπνευστούν νέες ιδέες για μελλοντικές εφαρμογές.
 
Πολλοί είναι οι λόγοι για τους οποίους αξίζει να συμμετάσχει κανείς στο συνέδριο αυτό:
 
  • Η μεταφορά τεχνογνωσίας από μια μεγάλη ποικιλία πελατών της SPSS που χρησιμοποιούν ήδη επιτυχώς την τεχνολογία της
  • Η ενημέρωση πάνω στις προκλήσεις που οι ομότιμοί σας ξεπερνούν με την τεχνολογία και τις λύσεις της SPSS
  • Η εκπαίδευση στους νέους τρόπους αντιμετώπισης των επιχειρηματικών προκλήσεων μέσω της αναλυτικής τεχνολογίας
  • Η ενημέρωση γύρω από την στρατηγική της SPSS και τις τεχνολογίες που θα προσφέρει στην αγορά στο άμεσο μέλλον.
  • Η ενημέρωση πάνω στις καλύτερες πρακτικές, στις επιτυχίες και τις προκλήσεις που αντιμετωπίζουν άλλοι επιχειρηματικοί χρήστες όπως εσείς.
  • Η αξιολόγηση των νέων και μελλοντικών προτάσεων της SPSS
  • Η βελτίωση της γνώσης σας γύρω από τις αναλυτικές τεχνολογίες
  • Η δικτύωσή σας με άλλους επιχειρηματικούς χρήστες, ειδικούς του κάθε κλάδου δραστηριότητας καθώς και ειδικούς της SPSS
  • H συμμετοχή σε μια κοινότητα που συνεχώς μεγαλώνει και η δικτύωση με χρήστες της τεχνολογίας από όλο τον κόσμο
  • Η ενημέρωση γύρω από το πώς η εταιρίας σας μπορεί να επιτύχει την μεγιστοποίηση του οφέλους της επένδυσης και βελτιστοποίηση των επιχειρηματικών αποτελεσμάτων
  • Η παρακολούθηση ειδικών εκπαιδευτικών σεμιναρίων από του ειδικούς της SPSS πάνω στα νέα προϊόντα
  • H έμπνευση νέων οραμάτων
  • Η ανάδειξη της χρήσης της αναλυτικής μεθοδολογίας για την αποκάλυψη επιχειρηματικών μυστικών
 
Ανάμεσα στις εταιρίες που θα παρουσιάσουν τις εμπειρίες τους είναι:
  • P&G/Braun Γερμανία
  • Η3G – Ιταλία
  • DIGITAL+ - Ισπανία
  • Lansforskringar ΑΒ
  • FOD Financien – Βέλγιο
  • SGBO – Ολλανδία
  • Utrecht University Research Institute of History – Ολλανδία
  • Union Investment Privatfonds GmbH – Γερμανία
  • Canada Revenue Agency – Canada UBI Banca – Ιταλία
  • Greater Manchester Police – ΜεγάληΒρετανία
  • Statistics Netherlands (CBS) – Ολλανδία
 
 
Στο συνέδριο DIRECTIONS της SPSS θα έχετε την ευκαιρία να επιλέξετε ανάμεσα σε περισσότερες από 40 ομιλίες οργανωμένες σε έξι θεματικές ενότητες:
 
MARKETING
Θα παρακολουθήσετε πως οι κυρίαρχοι οργανισμοί της αγοράς καλλιεργούν την γνώση και κατανόηση του πελάτης τους προκειμένου να μεγιστοποιήσουν την αξία του. Θα μάθετε πως τμήματα CRM ή Marketing εκμεταλλεύονται την τεχνολογία των ‘predictiveanalytics’ προκειμένου να αυξήσουν την αποτελεσματικότητα των ενεργειών τους, να μειώσουν το κόστος και να μεγιστοποιήσουν την απόδοση των επενδύσεών τους.
 
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΟΥ ΠΕΛΑΤΗ
Εάν σας ενδιαφέρει να μάθετε πώς να κατανοήσετε το προφίλ του πελάτη σας ή το προφίλ των υποομάδων πελατών της επιχείρησής σας, ή να εφαρμόσετε ‘basketanalysis’ προκειμένου να αναδείξετε την αγοραστική συμπεριφορά του πελάτη, δεν θα πρέπει να χάσετε τις σχετικές παρουσιάσεις. Σε αυτή την θεματολογία θα παρακολουθήσετε ομιλίες που αναδεικνύουν πως ένας οργανισμός μπορεί να συνδυάσει αυτή τα παραπάνω αποτελέσματα με δημογραφικά δεδομένα, προκειμένου να προσδιορίσει τον πιο αποτελεσματικό τρόπο για προσφορές crossselling & upselling.
 
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΚΙΝΔΥΝΟΥ & ΔΙΑΓΝΩΣΗ ΤΗΣ ΑΠΑΤΗΣ
Κάθε χρόνο, τόσο οι επιχειρήσεις όσο και οι Κυβερνητικοί οργανισμοί χάνουν πολλά εκατομμύρια εξ’ αιτίας παράνομων πράξεων. Ακόμη, οι επιχειρήσεις αντιμετωπίζουν την πρόκληση να ελαχιστοποιήσουν τον αριθμό των πελατών υψηλού κινδύνου με τους οποίους συναλλάσσονται. Η έγκαιρη διάγνωση του κινδύνου και η ελαχιστοποίηση της απώλειας, αποτελούν στόχους του ιδιωτικού και του δημόσιου τομέα. Σε αυτή τη θεματολογία θα παρακολουθήσετε πως διάφοροι οργανισμοί αντιμετώπισαν αυτά τα προβλήματα και κατάφεραν να ελαχιστοποιήσουν την έκθεσή τους στον κίνδυνο και στην απώλεια.
 
ΕΡΕΥΝΑ ΑΓΟΡΑΣ
Στην θεματολογία αυτή θα παρακολουθήσετε τις τελευταίες εξελίξεις στην έρευνα αγοράς και θα ανακαλύψετε πως είναι δυνατή η οργάνωση σε ένα ενιαίο σύστημα όλης της αλληλουχίας εργασιών, από την συλλογή των δεδομένων έως την ανάλυση και την παρουσίαση των αποτελεσμάτων. Ακόμη, θα μάθετε πως οι επιχειρήσεις μπορούν να αλληλεπιδρούν με τον πελάτη τους προκειμένου να παρακολουθούν τις εξελισσόμενες απόψεις και ανάγκες του.
 
ΔΗΜΟΣΙΟΣ ΤΟΜΕΑΣ
Εάν εργάζεστε σε κάποιο κυβερνητικό οργανισμό ή σε κάποια ακαδημαϊκό ίδρυμα θα πρέπει να παρακολουθήσετε αυτή την θεματολογία για να μάθετε πως άλλοι αντίστοιχοι οργανισμοί έχουν εκμεταλλευτεί την τεχνολογία των ‘predictiveanalytics’, την στατιστική ανάλυση, το ‘datamining’ και το ‘textmining’ προκειμένου να απαντήσουν κρίσιμα λειτουργικά ερωτήματα.
 
ΑΝΑΛΥΣΗ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ & ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ
Περισσότεροι από 250.000 οργανισμούς σε όλο τον κόσμο χρησιμοποιούν το παραδοσιακό SPSS για να επιλύσουν επιχειρηματικά προβλήματα και να υλοποιήσουν ακαδημαϊκή ή κυβερνητικές έρευνες. Εδώ είναι η ευκαιρία σας να παρακολουθήσετε πως η τεχνολογία της SPSS μπορεί να υποστηρίξει όλη την αναλυτική διαδικασία από τον σχεδιασμό της έρευνας, την συλλογή ή την αναζήτηση των δεδομένων έως τον μετασχηματισμό και την ανάλυση των δεδομένων, την παρουσίαση και την διάχυση των αποτελεσμάτων.
 
 
O ΙΑΝ AYERS, οικονομολόγος, καθηγητής και συγγραφέας του ‘best sellerSUPER CRUNCHERS θα προλογίσει το συνέδριο με μια ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα ομιλία με τίτλο:
 
‘Why thinking-by-numbers is the new way to be smart’
 
ΕΓΓΡΑΦΗ
Για να δηλώσετε συμμετοχή μπορείτε να επισκεφτείτε την ιστοσελίδα μας: www.spss.com/spssdirections και να επωφεληθείτε από τις ειδικές τιμές που ισχύουν.
 
Για επιπρόσθετες πληροφορίες μπορείτε να επικοινωνήσετε με την SPSSBIGreeceA.E. στα τηλέφωνα: 210 6931040, 50 ή στο E-Mail: info@spss.gr.

 

Επικοινωνία Ελαχιστοποίηση

CRMForum.gr: Τηλ. Κέντρο 210 9244468 / 210 4133330  e-mail: info@crmforum.gr Fax. 210 9244510