CRM Newsletter : Επιβράβευση Πελατών μέσω CRM - Άρθρο από την IntelliSolutions ΕλαχιστοποίησηΕκτύπωση  

 

Επιβράβευση Πελατών μέσω CRM

Τα τελευταία χρόνια στην Ελλάδα αλλά και στο Εξωτερικό, παρατηρείται συνεχής αυξανόμενη προσπάθεια των επιχειρήσεων να διαχειρίζονται τους πελάτες τους με σκοπό την δημιουργία και την διαφύλαξη μιας πιο προσωπικής σχέσης μαζί τους, τόσο στη σχέση B2B όσο και στη B2C.

Από πλευράς, Marketing και Πωλήσεων, περιγράφονται κάποια κύρια σημεία στα οποία ο κάθε οργανισμός θα πρέπει να βασίζεται ώστε να επιτύχει τον παραπάνω σκοπό, καθώς επίσης και την υποστήριξη αυτών που δύναται να προσφέρει μια CRM υποδομή.
 
Έχει παρατηρηθεί ότι οι επιχειρήσεις δαπανούν σημαντικά ποσά για να εφαρμόσουν προγράμματα επιβράβευσης των πελατών τους ως μέσο διατήρησης αυτών, τα οποία όμως, συχνά αποτυγχάνουν. Συγκεκριμένα, αντί να αλλάξουν την καταναλωτική συμπεριφορά των πελατών τους, καταλήγουν περισσότερο στην μείωση του κέρδους τους παρά στην αυξανόμενη θετική συμπεριφορά των πελατών τους μέσω πολιτικής επιβράβευσης.

Μέσω μίας υποδομής
CRM, οι επιχειρήσεις μπορούν σχετικά εύκολα και αυτοματοποιημένα να αλλάξουν την στρατηγική προγραμμάτων επιβράβευσης, προσφέροντας πιο έξυπνες προσφορές και κυρίως δίνοντας παροχές που πραγματικά ενδιαφέρουν και συμφέρουν τους πελάτες τους. Κατ συνέπεια η συμπεριφορά του πελάτη μπορεί να αλλάξει θετικά, προσφέροντας μεγαλύτερο κέρδος από τον μέσο όρο ενώ παράλληλα θα ισχυροποιήσει τη σχέση του με την επιχείρηση.
Το παραπάνω επιτυγχάνεται δίνοντας την δυνατότητα στη επιχείρηση να μπορεί να θέσει ξεκάθαρους στόχους, αλλά κυρίως δίνοντάς της την δυνατότητα διαφοροποίησης της βάσης των πελατών της.
Συγκεκριμένα, ένα CRM σύστημα κατηγοριοποιεί τους πελάτες ενός οργανισμού αναλύοντας την συμπεριφορά τους, τις συνήθειές τους, τα δημογραφικά τους στοιχεία και εφαρμόζοντας τους επιχειρησιακούς της κανόνες πάνω σε όλο το φάσμα της πληροφορίας που συσχετίζεται με τον πελάτη. Κατά αυτόν τον τρόπο, μπορεί να διαφοροποιήσει την πολιτική μεταχείρισης, προσέγγισης ή επιβράβευσης των πελατών της πιο στοχευόμενα προς τις ανάγκες τους. Ως εκ τούτου, λειτουργεί καταλυτικά, δημιουργώντας μια πιο σταθερή και ισχυρή σχέση με την επιχείρηση αλλά και διαφοροποιώντας το δικό της πρόγραμμα επιβράβευσης σε σχέση με τους ανταγωνιστές της.

Επίσης, όπως προαναφέρθηκε, η σχέση μεταξύ πελάτη-επιχείρησης γίνεται περισσότερο ποιοτική και πιο προσωπική.
Κάθε επιχείρηση, προσφέροντας προϊόντα, υπηρεσίες και εξυπηρέτηση προσαρμοσμένα στις ανάγκες των πελατών της, αλλά παράλληλα στοχεύοντας στην αύξηση των εσόδων της από την πελατειακή της βάση, διαμορφώνει μια σχέση win-win, η οποία είναι οικονομικά προσιτή στον πελάτη αλλά με σημαντική προστιθέμενη αξία στην εταιρία.  

 

Επικοινωνία Ελαχιστοποίηση

CRMForum.gr: Τηλ. Κέντρο 210 9244468 / 210 4133330  e-mail: info@crmforum.gr Fax. 210 9244510