CRM Forum 2008 : Agenda ΕλαχιστοποίησηΕκτύπωση  

Η Agenda του CRMForum 2008 θα καλύψει ένα ευρύ φάσμα θεμάτων που βρίσκονται στο επίκεντρο του Παγκόσμιου ενδιαφέροντος για τον τομέα του CRM.

Tο συνέδριο θα ξεκινήσει με μια κεντρική ενότητα που θα παρακολουθήσουν όλοι οι σύνεδροι. Σε αυτή την ενότητα περιλαμβάνεται το καλωσόρισμα, η παρουσίαση του προγράμματος ομιλιών, η ομιλία του επίτιμου ομιλητή και η παρουσίαση των πορισμάτων της έρευνας που διενεργεί η ομάδα Ιγ3 του ΕΔΕΤ  (Περισσότερα ....) στην οποία συμμετέχουν όλοι όσοι δραστηριοποιούνται στην αγορά του CRM στην Ελλάδα.

Μετά το κεντρικό session, το συνέδριο χωρίζεται σε 2 κύριες θεματικές ενότητες . Η πρώτη θα έχει ως τίτλο Customer Experience, ενώ η δεύτερη  Business Analytics . Σκοπός της πρώτης ενότητας να αναδειχθεί η συμβολή των συστημάτων CRMστην βελτίωση της αίσθησης που αφήνει η επαφή πελάτη και εταιρίας που χρησιμοποιεί CRM συστήματα (εμπειρία του πελάτη). H καταγραφή της εμπειρίας του πελάτη οδηγεί στην βελτίωση της εξυπηρέτησής του, η οποία εξασφαλίζει αποτελεσματικότερες πωλήσεις, υψηλότερα ποσοστά διατήρησης πελατών, και επιτυχημένες κινήσεις marketing κλπ.  Σε αυτή την ενότητα, οι ομιλητές θα  παρουσιάσουν τα προϊόντα τους ή case studies της Ελληνικής αγοράς πάντα με στόχο να αποδείξουν πως αυτά βελτίωσαν το customer experience . H δεύτερη ενότητα απευθύνεται σε Στελέχη που διαθέτουν μια σχετική εμπειρία στον τομέα του CRM. Οι σύνεδροι θα καυανοήσουν, πως μέσα από τα CRM συστήματα, από τις τεχνικές Business IntelligenceData mining και από την επεξεργασία των δεδομένων του callcenter ή του τμήματος marketing, μπορούν να ληφθούν αποτελεσματικές και εύστοχες επιχειρηματικές αποφάσεις. Η ενότητα δεν εστιάζει στην τεχνολογία , αλλά στην αποτελεσματικότητα και την πρακτικότητα των προτεινόμενων  λύσεων:

Παράλληλα με τις δύο ενότητες, θα υπάρχουν και roundtables για περιορισμένο αριθμό συμμετεχόντων σε καθετοποιημένα θέματα όπως CRM για κτηματομεσίτες, CRM για Ασφαλιστικούς Συμβούλους κλπ .

Πέμπτη 10 Απριλίου 2008
09:00
10:00
Registrationwelcome coffee (Αίθουσα «ΠΛΕΙΑΔΕΣ» )
 
10:00
12.30
MAIN SESSION
 
 
Ενιαία Αίθουσα «ΗΛΕΚΤΡΑ» – «ΑΛΚΥΟΝΗ»
 
Συντονιστής : Ανδρέας Γαλανής
10:00
10:10
Καλωσόρισμα από τους διοργανωτές – Σύντομη παρουσίαση του προγράμματος
10:10
 
 

 

 11:00 

11:00
 
 

 

12:15    

Παρουσίαση των ευρημάτων της έρευνας για τα CRM συστήματα από την ομάδα Ιγ3 του ΕΔΕΤ - Υπ.Ανάπτυξης .

Ομιλητές :   Aνδρέας Γαλανής, ΜΒΑ, CRMConsultant

Ελένη Κεβόρκ , Υπ. Διδάκτορας Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθήνας

Γιώργος Παπαδάκης , Υπ. Διδάκτορας Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθήνας

Customer Relationship Trends: What's here, what's coming,what's gone

Barton Goldenberg, Author of the BooksCRM Automation” & “CRM in Real Time”, President of ISM Inc

12:15
12.45
Coffee Break(Αίθουσα «ΠΛΕΙΑΔΕΣ» )
12:45
14:45
Parallel Sessions
 
 
Parallel Session 1
Αίθουσα «ΗΛΕΚΤΡΑ»
Parallel Session 2
Αίθουσα «ΑΛΚΥΟΝΗ»
Subject
Customer Experience Session
Business analytics session
Συντονιστής
Αντώνης Δάσκος
Ανδρέας Γαλανής
12:45
13:15

Επιχειρήσεις και Call Centers: ΑΠΟΔΟΤΙΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ.

Ομιλήτρια : κα Αφροδίτη Λιακάκου, Pre-Sales Executive, Entersoft

Competing with SPSS Predictive Analytics.

Ομιλήτρια, κα Ιωάννα Κουτρουβή, Διευθύνουσα Σύμβουλος, SPSS BI Greece A.E.

13:15
13:45

The theory behind customer experience management

Ομιλητής: Βασίλης Χριστοδούλου – CRM Manager DIS

Ανάπτυξη και αποτελεσματικότητα με την αξιοποίηση του CRM.

Ομιλητές : κος Νίκος Σαχίνης, Εμπορικός Διευθυντής Enterprise & PartnersDivision, Entersoft , κος Σάκης Καραμητρούσης, Εμπορικός Διευθυντής, Entersoft Β. Ελλάδος

13:45
14:15

H ενορχήστρωση των διαδικασιών και η βελτίωση στην εξυπηρέτηση του πελάτη - Case study Vivodi.

Ομιλητές:

κ. Αγγελίδης Ηλίας, Δ/ντής Επιχειρησιακής Διαχείρισης Vivodi

Κ.Πανόπουλος Δ.Σύμβουλος NETSEMANTICS

Social Network Analysis: customer’s network value.

Ομιλητής : Παντελής Νασίκας, software architect, datamine ltd.

14:15
14:45

«Η αφοσίωση του πελάτη ως μέσο κερδοφορίας».

Ομιλητής : Στέφανος Χρυσανθακόπουλος Project Manager SalesManager Hellas

On Telecoms BI Customer Experience”.

Ομιλητής : Γιώργος Μαυροκουκουλάκης, IT Applications Manager της On Telecoms

14:45
15:45
Lunch
15:45
17:45
Parallel Sessions
 
 
Parallel Session 1 (cont.)
Αίθουσα «ΗΛΕΚΤΡΑ»
Parallel Session 2 (ccont.)
Αίθουσα «ΑΛΚΥΟΝΗ»
15:45
16:15

ΥλοποίησηΈργου Oracle Siebel CRM σεκέντρουποστήριξης e-Banking.

Ομιλητής : ΚουκουβίνοςΑπόστολος, ΔιευθύνωνΣύμβουλος Business Exchanges EUROBANK EFG

Transforming CRM investements into Business Value: a case study in Mobile Telephony .

Ομιλητής : Dr. Serafim Kotrotsos, EXIS I.T., General Director 

16:15
16:45

Βελτιώστε τη διαδικασία λήψης αποφάσεων μέσω του WebCRM (Live παρουσίαση του WebCRM).

Ομιλήτρια κα Ζανίδου Βάσω, Account Manager Interworks

Present strategies & best practices for adopting sales analytics.

Ομιλητής: Μάνος Παπανδρεόπουλος – BI Manager DIS .

16:45
 

 

 

17:15
 

 

 

Μετρήσιμες Βελτιώσεις: Η εφαρμογή του WebCRM στο περιβάλλον της επιχείρησης (live παρουσίαση Casestudy).

Oμιλητής κος Καρακαξάς Απόστολος, Business Services Director Interworks

 

Corporate Philosophy or Practice? Explore how Attica Bank managed to increase customer satisfaction, retention and expand relationships with customers.

Ομιλητέςκυρία Κατερίνα Δεσερή, Διευθύντρια Πωλήσεων Εναλλακτικών Δικτύων, Attica Bank, κ. ΘεόδωροςΠούλιας, Business Solutions Division Manager, Uni Systems

17:15

 17:45

Η Ομάδα Πωλήσεων με σύστημα που κερδίζει».

Ομιλήτρια : Ρενάτα Μάρκου Account Manager SalesManager Hellas

Managing the complete Customer Experience

Ομιλητής κος. Θάνος Σαμπάνης / Cognity

 
 
 
 
 
ROUND TABLES
 
 
 
 
13:00
14:00
Real estate round table : Απευθύνεται αποκλειστικά σε επαγγελματίες του χώρου του RealEstate. Μετά την ομιλία θα ακολουθήσει συζήτηση Αίθουσα «ΩΡΙΩΝ»

Ομιλία με τίτλο «ΤΑ ΣΥΓΧΡΟΝΑ ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΤΟΥ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΑ ΚΤΗΜΑΤΟΜΕΣΙΤΗ – ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΕΛΑΤΕΙΑΚΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ ΓΙΑ ΤΟ REAL ESTATE» 

Ομιλητής κος Θανάσης Αθανασόπουλος , Διευθ.πωλήσεων FORTUNET Hellas. 

13:00

14:00

Ασφαλιστικό roundtable : Απευθύνεται αποκλειστικά σε επαγγελματίες του ασφαλιστικού χώρου .Μετά την ομιλία θα ακολουθήσει συζήτηση Αίθουσα «ΑΡΤΕΜΙΣ»

Τεχνολογίες αιχμής στον Χώρο της Ιδιωτικής Ασφάλισης. Εφαρμογές Χαρτοφυλακίου και διαχείρισης πελατειακών σχέσεων.

Κάτρης Μανώλης / SoftWhere.

Παντής Κωσταντίνος / Ειδικός Συνεργάτης Interworks - Τομέας Insurance

16:00
17:00
Hotel- tourism round table Αίθουσα «ΑΡΤΕΜΙΣ»
 

Θα γίνει παρουσίαση CRM λύσεων μόνο για τον ξενοδοχειακό χώρο και θα ακολουθήσει συζήτηση για τις ιδιαιτερότητες της διαχείρισης πελατών στον ξενοδοχειακό χώρο.

Ομιλητής από την Εταιρία Coral int

16:00
17:00
Microsoft Dynamics CRM 4 Αίθουσα «ΑΡΤΕΜΙΣ»
Παρουσίαση της νέας έκδοσης του Microsoft CRM 4.0 από εκπροσώπους των εταιριών DIS και XELIXIS.NET . Η παρουσίαση θα αφορά τόσο την Desktop όσο και την hosted έκδοση με Livedemos

Χορηγοί ΕλαχιστοποίησηΕκτύπωση  

Υποστηρικτές ΕλαχιστοποίησηΕκτύπωση  

Χορηγοί Επικοινωνίας ΕλαχιστοποίησηΕκτύπωση  

Εντυπο Υλικό ΕλαχιστοποίησηΕκτύπωση  

Μεταφραστικές Υπηρεσίες ΕλαχιστοποίησηΕκτύπωση  

Επικοινωνία Ελαχιστοποίηση

CRMForum.gr: Τηλ. Κέντρο 210 9244468 / 210 4133330  e-mail: info@crmforum.gr Fax. 210 9244510